Vol verwachting klopt mijn hart.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Regina Witteveen - WaarBenJij.nu Vol verwachting klopt mijn hart.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Regina Witteveen - WaarBenJij.nu

Vol verwachting klopt mijn hart....

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg Regina

12 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Vandaag precies over een week is het dan EIN-DE-LIJK zo ver!! Na wat tegenvallers kan mijn reis down under nu toch echt beginnen! Momenteel ben ik bezig met de laatste voorbereidingen. Op een paar kleine dingetjes na ben ik er klaar voor! Volgende week dinsdag, 19 januari, 13:20 ga ik de lucht in! Eerst een korte stop in Bangkok waarna we door vliegen naar Taipei. Hier een stop van 10 uur! Wat wel relaxt is, is dat ik daar een hotelkamer heb. Na 10 uur te hebben gewacht de laatste vlucht naar de eindbestemming: Australië!

Tot voor kort had ik er alleen maar super veel zin in!! En nog steeds natuurlijk, maar langzaam komt er nu toch ook een stukje spanning bij kijken... ik ben heel erg benieuwd hoe ik het ga vinden!

Ik zal proberen hier zo nu en dan wat verhalen te plaatsen zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten van mijn avonturen!

Groetjes Regina




  • 13 Januari 2016 - 17:24

    Martje:

    Lieve Regina,
    Wat fijn voor je dat je toch nog kunt gaan! Na alle tegenslag nu dan toch echt het avontuur tegemoet.
    Blijf je de laatste dagen wel binnen op een stoel zitten??

  • 13 Januari 2016 - 19:11

    Karen :

    Jiiihaa! Dyn earste ferslagje! Dat der noch mar in soad meie folgje :)! Tot horens en sukses mei de letste foarbereidingen! X

  • 23 Januari 2016 - 09:43

    Anneke Witteveen:

    Heb je een goede vlucht gehad en heb je al iets gevonden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Regina

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 4609

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 01 Augustus 2016

Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: